johannanataliegrimbeck

what about now

Publicerad 2010-07-25 13:41:55 i Allmänt,

Hej!

Sitter nu i min systers säng och myser lite.

Vaknade upp med Elin vid min sida, finaste Elin.

Jag är alltså hemma igen efter min lilla Dalar tripp.
SM i Rättvik va inte helt fy skam, jag fick med mig en silver medalj och en brons medalj med mig hem.
Silvret fick jag på tempot, vilket överraskade mig lite.. jag blev hur glad som helst, på XC kom jag iväg med Jenny, vi fick en liten lucka, hon drog iväg och jag låg själv.. Jossan Ahlström närmade sig och shipp så var hon förbi, jag hade ingen ork att hänga med så det var helt enkelt bara att hålla dom andra tjejerna bakom sig!

Jag är riktigt nöjd, med tanke på hur det varit nu det sista med cyklingen!
Cykel folket gör ju saken inte tråkigare precis, toppen :)
Sockervaddet gjorde heeela veckan, glöm inte det!

Efter SM var det dags för landslagsläger i Falun.
Vi körde velodrom, hade teknik träning och sist men inte minst en tävlingträning!

Vi hade riktigt roligt där också, super verkligen.

Efter lägret stannade jag och min kära vän 1 dag hos Matthias Wengelin i Säter, vi hade roligt och mysigt. Det var skönt att inte åka hem direkt, för man var helt slut efter tävlingsträningen ;)
Vi åt glass och tittade film, en bra kväll helt enkelt!

Nu ska jag ut och springa med Elin, senare ikväll blir det mys med Lisa skulle jag tro. För längesen nu!

Här är lite bilder från SM som människor tagit:


@Tomas Rissveds

@Tobias Björklund

@Anders Olsson  ( vet inte riktigt vad jag sysslar med på denna bild )

@Jahn Ekman

@Saga Lindström

@Thomas Rissveds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela