johannanataliegrimbeck

love the way you lie

Publicerad 2010-07-05 12:08:06 i Allmänt,

Hejhej!

Jag har aldrig sagt att jag är duktig på att uppdatera, och jag står för det.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, väntar på Elin och Johanna.

Jag hade satt mitt alarm på 07.30, jag tänkte om jag går upp tidigt hinner jag äta frukost, sova en kortis efter det innan det är dags för min och Elins löpar runda klockan 9.

Men det blev ändrade planer, istället för min extra sovstund fick jag trimma gräsmattan och fick även uppgiften att tvätta husvagnen. Inte riktigt vad jag hade tänkt mig.. men vad ska man göra? ta tag i arbetet helt enkelt.

Jag hann bara trimma hälften för sedan tog batteriet slut, och tiden passade precis för då var det dags för mig att gå till Elin.
Det har blivit en liten vana för oss att sticka ut och springa tidigt på morgonen innan det är dags att steka på stranden.
Men idag var det halv fint, vi hade sett på vädret att det inte skulle toppen väder men vi blev lite fundersamma ifall vi inte skulle dra till stranden efter rundan, men när vi väl hade sprungit färdigt kom dom dära förbaskade molnen..

Vi fick vårat efterlängtande vatten glas och efter det fick jag fortsätta mig lilla väg hemåt.
Benen kändes för övrigt riktigt tunga och det var riktigt jobbigt idag.. men bra att man har Elin som sporrar en lite, plus att hon lägger in sina härliga intervaller i slutet av träningen.. när man är så där härligt slut i hela kroppen ;)

Jag var trött när jag gick upp, trött när jag sprang, trött fortfarande.
Vem vet, jag kanske slocknar när flickorna kommit hit.

Igår kväll åkte jag, Totte, Elin och Jacob till skärsjön för att ta ett dopp. Det var inte så kallt som jag trodde, fast att det tog ett tag innan man hoppade från 3:an? haha.
Men istället för en liten bad stund blev det en simtur på typ 1 km.. vi bestämde oss för att simma till en "ö" som ligger en bra bit ut .. men när vi väl kom fram var det bara jag och Jacob som tog oss upp.. och han skrämde mig som en tupp så jag sprang som 17 och skärde mig på något, så mitt ena ben är inte för snyggt nu.. men han tyckte det var kul !
Det kändes i benen och armarna på vägen tillbaka, och jag tror vi tar en sådan tur ikväll med.

Nej, nu måste jag ut och tvätta husvagnen, hoppas Elin kommer snart så att hon kan hjälpa mig (A)

Senare ikväll blir det kanske minigolf med flickorna och snygg Oscar, ;)

Lägger upp lite bilder som jag tagit under veckorna när jag varit off.

Puss ♥


Här var stek med Elin i högsta hugg ;)




Bild från i Lördags när det var Tvååkers dagarna


Jag och Elin är laddade ;)


Andrées lilla kise, den heter svartis..enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela