johannanataliegrimbeck

far away

Publicerad 2010-07-12 14:43:15 i Allmänt,

Hinner inte skriva något inlägg, för nu blir det duschen och sedan drar vi oss mot Rättvik där MTB SM är.
Imorgon fyller jag år, kommer alltså fira den där uppe. Fast först kommer jag få sitta i en bil på morgonen,eftersom vi kör inte hela vägen upp idag utan stannar i Filipstad tror jag.

Jag kommer tävla onsdag,lördag.
Och på lördag kväll börjar landslagslägret som håller på till onsdag.
Vet fortfarande inte när eller hur jag kommer hem därifrån..men det löser sig!

Jag har inte några spec krav på mig själv,utan jag ska trampa allt vad jag har så får vi se hur långt det går.
Det kommer vara tomt utan min syster. Och bror faktiskt. Tur att lillebror blixten kan göra det lite roligare och alla mina andra cykelkompisar där uppe.

Nu gäller det helt enkelt, håll tummarna.

Flickorna:  ni vet vem ni är. Jag kommer sakna er super mycket, det vet ni om. Men nu när inte hannispannis är hemma och tar hand om er alla, får ni lova att sköta er. När jag kommer hem ska vi ha riktigt roligt tsm. Tänker på er varje dag.

Linnea: min lilla gullunge, du förstår inte hur mycket jag saknar dig. Men snart så är jag hemmma igen och då ska vi ses. Glöm inte att du alltid kan ringa mig. Du är min lilla skatt som jag snart ska hitta igen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela