johannanataliegrimbeck

dagen då du kom

Publicerad 2010-07-08 14:12:29 i Allmänt,

Hejsan!

När jag skrev sist skulle vi cykla till Läjet för att spela minigolf, men det hela slutade med att vi inte orkade cykla så Oskar och Robin kom och hämtade oss med bilen istället.
Minigolf blev det, jag sa redan innan vi började att jag var kass vilket jag tror dom förstod när vi väl började också.
Jag kom sist utav allihop.. MEN JAG FICK FLEST 1:or,sen att jag även fick flest 8:or är ju en annan sak..
Hur som helst hade vi väldigt kul, och man kan ju inte alltid vara bäst, eller hur?

Efter 2h minigolf ( inte så snabba nej ) blev det glass på 3 toppar, sedan fick vi skjuts hem, flickorna och jag.
På kvällen tittade jag film med Elin.

Imorse vaknade jag upp bredvid Persson och Elin i husvagnen. Vi sov där inatt, vi hade galet kul igår kväll och inatt, så vi var skapligt trötta när vi vaknade vid 9 tiden.
Sen att Elins rara söta lillasyster kommer och hoppar på en gör en mycket piggare, going Emma!

Efter frukost och prat cyklade jag hemåt igen för att städa i ordning husvagnen.
Idag var det dags för dammning och dammsugning, det gick ganska fort ändå!

Jag har även vilodag idag, det är inte helt fel.. jag gillar dom dagarna!

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller som jag och min vän sa , varför säger man hoppa in i duschen när man går in? jag menar hur ofta brukar man hoppa, alltså riktigt hoppa in i en dusch? inte allt för ofta.
Så ah, nu ska jag helt enkelt GÅ in i duschen.
Ibland har jag och mina vänner inte allt för mycket och säga, då kan det lätt bli att man hamnar på sådana konversationer.

Efter jag duschat ska jag göra mig i ordning för att sedan åka till Oskar.
Runt 6, halv 7 ska vi möta upp våra vänner i stan, det är nämligen ströget ikväll. Det menas med att alla affärer har öppet till klockan 9 ikväll.

Jag ska nog allt hitta lite presenter jag ska önska mig, jag menar jag fyller faktiskt om bara 5 dagar. Fast jag firar den inte hemma utan jag firar den på SM i Rättvik med mina cykelvänner.

Nu var det duschen ja, sköt om er!

Ps : Tomas, grattis till din 15:nde plats på EM! grymt kört. Vi ses snart igen :)

/ Johanna Grimbeck ♥



Jag heter då G, så ni ser ju mitt slutliga resultat.. fast, slår man 3 st "hole in one" så är man faktiskt ganska grym ändå? så jag vann faktiskt också..
Jag lovar att det kommer bli många minigolf tävlingar i sommar, så jag ska nog visa dom nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela