johannanataliegrimbeck

7 Januari

Publicerad 2010-01-07 19:18:22 i Allmänt,

Hej !

Nu har jag missat några dagar, men det är så det kommer bli..för hinner inte skriva varje dag.

Den 3 Januari fyllde Jossan år.
Då hade vi kalas här hemma för henne.
Utav mig fick hon en bok som man skrev alla sinna minnen med varandra, från barndomen till nu. Och en massa andra roliga saker, jag tror hon uppskattade den.

Resten av dagarna har bestått utav träning skulle jag vilja säga.

Åkte längdskidor med Tim i förrgår, fortfarande träningsverk..mina ljumskar, helt sjukt.

Igår var jag på fotbolls cup från 12 på dagen till 7, halv 8 på kvällen, man hade rätt ont i stjärten efter att suttit i så många timmar. Men det var roligt att kika, blev nästan lite sugen på att spela själv..men fotbolls biten är ju över för min del..!

Vi har även haft besök utav Matthias Wengelin, han är våran idol. Han är så snäll och vi har riktigt roligt ihop, vi grimbeckare.

Idag har jag inte gjort så mycket, kikat på när Jossan klippt och färgat håret. (Vilket blev svin snyggt).

Nu ska jag iväg för att åka längdskidor med Niklas Gustavsson, kan bli mycket spännande. Jag tror jag kommer vara sjukt trött i mina ben ikväll..eller under åkningen också iof, vi får helt enkelt se.

Puss


Får bli en riktigt gammal bild på mig och blixten, tss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela