johannanataliegrimbeck

31 Januari

Publicerad 2010-01-31 11:22:20 i Allmänt,

Hej :)

Sitter nu och dricker te, jag som trodde jag börjat må lite bättre.. men tror det gick tillbaka till det dåliga igen. Jag vill inte vara sjuk, det är tråkigt och bara jobbigt.

Trots trötthet och förskylning har jag försökt gjort min helg så bra som möjligt, iof svårt att undgå när man är med mina flickor. Så här har min helg vart i alla fall.

Fredags: Jag var faktiskt inte i skolan, för att jag kände mig inte så pigg på morgonen.
Sen hade jag bara en lektion..och att vara i skolan med andra bakterier..det kändes inte bättre. Så istället tog jag det lugnt på förmiddagen.
Sedan tog jag och min bror tag i våra liv, vi gjorde i ordning all tvätt m.m i tvättstugan. Sedan fick jag damma + dammsuga nedervåningen + övervåningen. Och det tog sin tid kan jag säga.

Lite senare gick jag till Lisette, där jag,Lisa och Emelie blev bjudna på thai mat som Persson och Lissan hade gjort. Tro det eller ej, men dom lyckades väldigt bra. Lite senare spelade vi spel,det blev skapligt mycket skratt som alltid..herregud ;) sen gick jag hem till Emelie, där jag sov över.

Lördag: Vaknade upp vid Emelie, sov inte så bra under natten pga av min förskylning..!
Jag väckte Emelie en halv timma tidigare än vad vi skulle, lite elakt utav mig..men då hade vi mer tid att fixa allt. Vi åt frukost,sen gick jag hem till mig igen för att göra mig i ordning. Sen tog vi bussen in till stan med "flickorna": Persson,Lisette,Lisa,Elin.
Jag hittade: 3 halsdukar/sjalar, ett stort spänne, 4 små blom-spännen och 2 diadem. Det var inte riktigt det jag skulle köpa egentligen..men så blir det alltid för mig. Det var i alla fall en väldigt mysig dag, trots att det var -12.

Senare åkte vi hem till Lisa, där vi lagade våran berömda "taco-paj utan deg" satt och pratade, och mysfaktorn var på det högsta.
Gick hem och la mig, mådde lite sämre. Min natt har vart värdelös..usch.

Nu ska jag ta mig en dusch, plocka i ordning lite här hemma. Sen blir det en promenad med min prins: blixten.

Puss

9 veckor tills jag åker till sol och värme, därför får det bli en bild på en oförglömlig resa med sin allra bästa vän.


Det är helt sjuk vad man saknar det..inte bara värmen,utan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela