johannanataliegrimbeck

29 jan

Publicerad 2010-01-29 13:28:30 i Allmänt,

Hejsan!

Nu var det ett bra tagsen igen.. jag är ju riktigt kass.
Men, nu ska jag bli duktig..har jag sagt det innan? ah det har jag. Men när jag får min egna dator, kommer det bli mycket bättre, jag lovar

Idag gör jag inte mycket alls, har gått och blivit lite sjuk. Så ingen skola varken igår eller idag. 
Det var längesen jag var sjuk, men det är alltid lika tråkigt när man blir det. Missar ju en massa träning nu.. men lika bra att bli riktigt frisk, för att sedan köra igång igen.
Igår gjorde jag även lite ljusa slingor, jag går sakta men säkert mot det blonda igen skulle jag tro.. klippte även upp håret lite, men längden är kvar.

Idag skulle jag egentligen lekt med Isabelle som jag inte vart med på.. vet inte hur länge! men nu skulle man ju då bli sjuk, det är kasst. Hade en massa saker jag skulle göra i helgen, men allt det förstördes ju nu. Syster kanske kommer och hälsar på, men det är fortfarande osäkert pga av mig nudå.. hon vill ju inte bli sjuk igen. Men om hon kommer, flyttar jag till mormor över helgen, det kan ju inte bli annat än mys och bakning? inte fel det heller kanske.

Kan även berätta att vi nu har beställt biljetter till Spanien. Jag,mamma och syster ska åka dit. Och där borta kommer vi bo med några andra cyklister från Norrköping. Ser verkligen framimot detta. Ska bli så skönt att komma bort ett tag. Vill ha värme nu. Dock är det några veckor kvar. Men har fullt upp ända fram tilldess, så förhoppningsvis kommer det gå fort.

Nej, nu ska jag dricka lite te och gå ner å mysa med blixten.

Puss





"I´m happy with you..please come back home" - where´d you go - fort minor !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela