johannanataliegrimbeck

2 Januari

Publicerad 2010-01-02 13:59:36 i Allmänt,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ah,det gjorde jag säkert!
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nej,men det hade jag nog kunnat räkna ut..men detta året börjar jag lite lätt, sen hur långt det räcker får vi se.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej, tror inte det.
4. Dog någon som stod dig nära?:  Nej.
5.Vilka länder besökte du?: Belgien,Tyskland,Danmark.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Ja,utomlandsresa!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: SM veckan, och 21 November (galan).
8. Vad var din största framgång 2009?: Placeringarna inom cyklingen.
9. Största misstaget?: Att jag inte trodde på mig sig själv.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Jag har hållt mig hyffsat frisk, har nog haft halsfluss en gång. Sen stukade jag min fot härom veckan..vilken ännu inte är bra! sen magkatarr..
11. Bästa köpet?: myycket !
12. Vad spenderade du mest pengar på?: kläder,fika,godis..och CHAI LATTE!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Oj, det är massa saker.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: memories och untouched.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: jag var nog gladare och ledsnare..
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Planera, så att jag slipper bli så stressad. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Lagt ner tid på saker som man tror ska bli så bra. Men man får inget tillbaka, och tillslut slutar det med besvikelser istället..
18. Hur tillbringar du julen?: Med familjen och släkten
19. Blev du kär i år?:  Jag var ju tillsammans med Tobias nästan hela året, så ja.
20. Favoritprogram på TV?: Inget speciellt, men OTH är ju alltid en favorit.
21. Bästa boken du läste i år?: Pojken som kallades det.
22. Största musikaliska upptäckten?: Melissa Horn!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Kläder,pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick?: Ja!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: Först med familjen, sen mina vänner.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Det tror jag säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Som Lisa brukar säga till mig.. "balder" (upp och ner)
29. Vad fick dig att må bra?: Mina vänner och familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Zac efron.
31. Vem saknade du?: Isabelle och Linnea.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Linnea Hallberg,oerhört glad att jag träffade henne. Hon är underbar och tycker om henne förbannat mycket.


Kommentarer

Postat av: isabellle

Publicerad 2010-01-02 17:05:16

saknar dig med gullet :(

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-01-02 17:57:41

Aw min skatt! Jag är mycket mycket glad jag med för du är underbar älskade vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela