johannanataliegrimbeck

1 Januari

Publicerad 2010-01-01 17:07:13 i Allmänt,

Hej!

Jaha, då var det 2010 helt plötsligt..
Själv så tycker jag att just detta år gått väldigt fort.

Det har hänt en massa bra,roliga saker 2009 men sen har det ju även funnits besvikelser och tråkigheter. Men det hör väl till också skulle jag tro..man kan väl inte ha det perfekt hela tiden, eller?

Jag hoppas i alla fall att 2010 kommer bli ett toppen år, vilket jag tror att det kommer bli. Men det är som jag och mina kompisar brukar säga " det blir vad man gör det till" och det stämmer.
Jag ska göra allt för att få 2010 till det roligaste och minnesfullaste året, försöka.

Nå, gårdagen då.

Kan börja med att jag vart på besök i Jönköping, hos Tobias Ludvigsson.
Jag kom dit i måndags, och åkte hem igår vid lunch.

Det var betydligt mycket kallare än vad vi har det här, och väldigt mycket snö. Har ju knappt sett någon snö i vinter, så det var ju trevligt.

Jag fick åka buss från Jönköping-Borås, därefter tåg till Varberg.
Fick även sällskap utan Linnéa Hallberg, vilket gjorde allt mycket roligare den sista biten som var kvar.

När jag kom hem tog jag det väldigt lugnt, vid 5 kom Lisette och vi började göra oss i ordning.
Vi åt här hemma, med allihop och sedan vidare till Elin där vi stannade kvällen/natten.

Det var en väldigt rolig och mysig nyår.
Vi kom även på att det var 3dje gången vi firade tillsammans, förra året var jag ju hos Tobbe.

Idag har det vart en väldigt lugn dag, sovit hela tiden känns det som..men nu är det dags för städning, min syster fyller snart år och hon ska ha sina kompisar här.
Senare ikväll blir det bada tunna.

Men..städning var det ja, och tc i tvättstugan..

Pusss


Jag saknar min blonda hår..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela