johannanataliegrimbeck

9 februari

Publicerad 2010-02-09 19:14:25 i Allmänt,

Hejhej!

Har kommit på att jag hela tiden skriver varannan dag..men, så får det helt enkelt vara. För har inte alltid den tiden för att kunna skriva!

Men kan ju alltid säga lite kort vad jag gjorde igår..: Jag var på spinning innan skolan började.
Jag brukar åka bussen vid antingen 7 eller halv 8.
Tar jag 7 hinner jag med lite styrka innan. Tar jag 8, blir det lite stress.. men just igår åkte jag med pappa in.
Spinningen börjar halv 9 och är till halv 10,sen tar jag det riktigt lugnt för att sedan gå till mina lektioner som börjar halv 11.

Efter skolan blev det fika med Ebba som vanligt, och sedan gick vi till kören.
Vi fick våran skiva igår, våran ABBA-skiva som släppt i Tyskland!
Fick även höra att vi ska tillbaka till Tyskland, för ännu ett program. Men då har jag praktik.. så jag får antagligen stanna hemma..keligt!

Efter kören åkte jag till Peter på massage.
Han är hur snäll som helst, ställer alltid upp med mig/det vare sig när det är.
Och jag känner mig som en helt annan människa efter min stund där.
Är tacksam för att han alltid vill mitt bästa,och tror på mig!

Idag då..
Hade sovmorgon,sedan var vi på atletica och körde arobic och core med spa3:orna.
Otroligt kul faktiskt, är inte bäst på kordination..men, som sagt...vi hade kul och kämpade!

Efter det engelska,där vi gjorde några uppgifter bara, Gerd våran lärare är betydligt mycket slappare än vad våran andra lärare var..

Tim kom och hämtade mig på skolan,vi åkte hem hit och åt lite. För att sedan åka till Åkulla för att köra längdskidor.
Eftersom att jag redan tränat lite innan, så var jag ganska trött..så körde inte så många varv denna gång!

Nu ska jag laga mat, för jag ska på innebandy träning.
En riktig tränar-dag idag, men det är ju bara bra!!!

Puss från mig.


Jag har nu blivit ljusare igen..


1 eller 2 sling omgångar till,sen är jag tillbaka till den "vanliga Johanna"!
(denna bild hade jag inte lika mkt ljus på, därför det inte ser riktigt likadant ut som på andra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela