johannanataliegrimbeck

7 februari

Publicerad 2010-02-07 00:52:14 i Allmänt,

Hejhej!

Idag sov jag riktigt länge, för kom inte i säng förrän vid halv 3 i natt, och har haft svårt att sova också.. men efter min morgonpromenad med blixten halv 8, somnade jag skönt i någon timma till.

Jag tog det mest lugnt på förmiddagen, plockade i ordning lite på övervåningen och dammsugade.
Sedan var det dags att packa väskan inför matcen som vi skulle spela i Kungsbacka.

Vi kom fram lite tidigare än vi tänkt, men bättre det än för sent.
Hade en lång och skön uppvärmning, innan det var dags att köra järnet.

Första perioden gick inge bra alls, vi kom in i det andra lagets tempo.
Inte för att va elak, men dom spelade lite konstigt.. och gör det andra laget det är det lätt att man hänger med i deras konstiga spel, och allt blir bara kaous. Vilket det blev för oss. Vi hade ingen koll alls kändes det som, man bara sprang runt som en höna.

2a och 3dje blev mycket bättre. Men det räckte inte.. vi förlorade med 5-3 tyvärr. Men jag fick in 2 mål i alla fall,vilket var kul. Längesen sist..

Jag har ju som sagt inte spelat sen innan jul, så jag var redigt trött.
Jag spelade ju indian, dvs: där bollen är, ska man vara. Så det blev rätt lite löpningar.
Det kändes i benen då, dom bara skakade som vanligt.. och nu är jag helt slut i kroppen, men det är bra antar jag.

Efter matchen hände Johanna Carlsson med mig hem, hon går i spa. Alltså min gamla klaskompis,eftersom jag bytat.
Vi har bestämt länge att vi skulle hitta på något, men vi båda 2 har så mycket att göra på både vardagarna och helgerna, men ikväll kunde vi båda 2.
Dock missade jag min kusins födelsedag,men hoppas han inte blev allt för ledsen på mig.

Vi har haft det riktigt mysigt i alla fall.

Nu väntar jag på mamma och pappa,ska gå en promenad med blixten innan jag lägger mig i sängen.

Godnatt puss.


Är det bara jag som tycker att jag och Johanna var lite lika på denna bilden?

Johanna <3 Johanna

Kommentarer

Postat av: Dennis

Publicerad 2010-02-09 18:28:11

Du är lik din syster på bilden (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela