johannanataliegrimbeck

5 februari

Publicerad 2010-02-05 18:39:01 i Allmänt,

Hej :)

Jag är  trött och har så ont i kroppen så det är inte sant..

Det jag skrev om i förrgår, att mamma skulle få välja träning, det blev boddypump.
Och det var nog det jobbigaste på länge, man använde verkligen varenda liten muskel i kroppen.
Under passet var jag trött, men eftersom att det var så grymt mycket folk och speglar överallt kan man ju inte direkt "slöa"sig..
Jag hade redan träningsverk när jag kom ut från hallen, och då kan jag säga att min träningsvärk va hemsk igår!

Men jag tog mig i kragen och gick på innebandy träning igårkväll faktiskt.
Där har jag inte vart sedan uppehållet innan jul..
Pga av min skada.
Och egentligen får jag inte träna innebandy med foten.. men kunde inte hålla mig. Och imorgon är det match på schemat, jag får ta det lite lugnt helt enkelt.

Idag har jag ju min korta dag som jag alltid har på fredagar. Det vill säga från 08.00-10.15.
Först gympa, sen vård och omsorg.  Inte allt för jobbigt, för på vården lärde vi oss ta blodtryck och hur man bäddade sängen när det låg en sjuk/skadad i den. Så det gick väldigt fort.

Efter jag slutat stack jag till friskvågen för att köra ett spinningpass, skönt att få det gjort så att jag har hela kvällen framför mig.
När jag väl kom hem la jag mig i soffan, och somnade i 2 timmar, det satt inte fel.

Nu ska jag äta lite mat, sedan ska jag till Elin för att äta godis och titta film. En skön och mysig fredag helt enkelt.

Ha det bra!

Puss



Det får bli en bild på min brors student 08.
Ser lite annurlunda ut nu.. blond och tandställning.
Så underbart att den ååkte ut!


Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2010-02-05 21:07:10

Men åh sommar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela