johannanataliegrimbeck

3 februari

Publicerad 2010-02-03 15:55:44 i Allmänt,

Hej !

Nu sitter jag och äter lite strövar godis. Det väcker upp väldigt många dagis-lekis minnen! Alltid när man var ute på "ute dag" gjorde man det i storm köket.
Det är väldigt många gånger man tänker att allt var så mycket lättare när man var mindre, inga kärleks problem, inga beskymmer,utan man bara lekte och hade kul hela tiden.
Varför kan det inte vara så nu med? :/
Det är många gånger man skulle vilja ha tillbaka just den tiden.

Aja,nog om önskningar och funderingar!

Jag ska snart packa min väska till träningen.
Vet dock inte vad det är för pass jag och mamma ska på, det är nämligen hon som bestämt det idag!

Det ska bli skönt att komma igång igen, det var ju trots allt 1 vecka sen jag tränade sist.
Tog nämligen vilo dag igår också..bättre med 1 extra istället 1 för lite!!

Det blev även skolan idag, bussarna gick igen. Dock lite sena.. så jag tog den tidiga bussen idag, så att jag skulle komma i tid till Idrotten.
Vi hade Dan, pga av att Stefan är i el savador.
Det blev handboll,jag ställde upp för laget och stod i mål .. inga kommenatarer om det, haha.
Fast en riktigt snygg räddning gjorde jag, men det var lite komiskt, för skulle inte ta den egentligen..utan jag krymte ihop för att jag inte skulle bli träffad, men blev visst så ändå, det var lite kul ;).

Sen hade jag svenska redovisning, tror det gick bra.
Sedan musik, vilket var en väldigt rolig lektion denna gång. Har inte skrattat så mycket på läänge.

Nej, packa väskan var det!

Puss


Får bli en bild på mig och min bästa kompis Tomas(k). 
2 glada prickar med varsin SM-silver medalj :).

Kommentarer

Postat av: Toomask!

Publicerad 2010-02-03 23:22:18

vi är bäst! :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-04 09:45:30

det kan du ge dig på att vi är :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela