johannanataliegrimbeck

19 februari

Publicerad 2010-02-19 18:42:19 i Allmänt,

Hejhej :)

Sitter nu hos Persson i galtabäck, lyssnar på musik och tittar på när Johanna blåser Emelie´s hår, för hon har färgat det, mycket intressant att se resultatet!

Det snöar så sjukt mycket här hemma nu, så vi vet inte ens om vi kommer hem senare ikväll, så ah..då är det skapligt mycket ute!
Vi väntar nu på Lisa och Elin också, myspys.

Vi ska laga mat och ha det trevligt som vi alltid lyckas riktigt bra med.

Förövrigt har jag haft en väldigt slapp dag..
Jag hade sovmorgon till kvart i 10,men tog halv 8 bussen med Emelie så hann jag ju träna innan skolan började.

Jag körde på gymmet, med lite easy line m.m. !

När jag väl kom till skolan, läste jag igenom det sista jag skulle ha på provet, sedan var det bara att sätta sig att skriva själva provet.
Jag tror det gick ganska bra, första sidan var dock svårt om andningen..men resten gick bra hoppas jag.

Provet tog drygt 45 minuter, så jag hann med 11 bussen.
Och när jag väl kom hem la jag mig vid soffan och tv:n, där jag låg ett bra tag..somnade nämligen en stund!

Sedan piggnade jag till och jag gick bort till busshållsplatsen för att kunna ta bussen hit med Emelie.
Och här har vi inte gjort så mycket mer än gjort våfflor och varm choklad :) och pratat en massa.

Men nu ska jag vara lite social, och höja musiken lite extra.. och umgås med dom som jag tycker bäst om!

Puss och kram/
Johanna grimbeck

Dessa flickorna som jag ska spendera kvällen (natten?) med <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela