johannanataliegrimbeck

17 februari

Publicerad 2010-02-17 14:39:42 i Allmänt,

Hej hej :)

Kom hem från skolan för en stundsen, blev lite tidigare än väntat..skönt!

Dagen har förövrigt vart väldigt lugn, bara haft handboll på gympann. Sen fick vi börja lite senare på svenskan, och när vi väl hade lektionen gick vi bara igenom några uppgifter, slappt.

Idag kommer min dag bestå utav plugg..inte så kul, men har ett prov kvar nu.
Sen är jag ju ledig från skolan i 7 veckor, ska bli så skönt.

Jag blev klar med alla mina inlämningar idag också, bra det.

Härom dagen fick jag min cykel, den är riktigt nice :) en bild kommer senare.

Jag har absolut ingenting roligt att skriva idag..så är nog lika bra att jag lägger ner det och tar upp mina medicinsk grundkurs böcker ist..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela