johannanataliegrimbeck

13 februari

Publicerad 2010-02-13 21:22:53 i Allmänt,

Hej !

Sitter nu i Jossans säng, och med hennes data.
Våran har nämligen kollapsat totalt, helt kass.
Ska försöka hitta en egen till mig nästa vecka, ska bara hitta lite pengar först..

Skrev ju ingenting igår, men det var inget speciellt som hände.
Skolan började med 1h fys, trodde min mage skulle gå av..

Därefter vård och omsorg, där vi fick "känna" på hur det var att borsta tänderna på någon annan, och hur det kändes för mig som person som blev borstad.
Även använda sprutor, lära och känna på lite hur det känns att sticka på olika ställen! ( på gummi saker, som är/ känns och är lika hårt som huden..)

Efter det blev det spinning för min del, jag var trött efter fysen,men när jag väl satt på cyklen klagade jag inte längre.

Senare på kvällen var det "idre" kväll på 4:an.
Vi är 20 personer som ska åka iväg, och alla ska bo i samma stuga..vi åker v.10 och jag längtar!!!!

Var även hos Lisa en stund och pratade.. det behövs det också.
Sen när jag och ELin var på väg hem, höll vi på att.. ah vet inte vad, sprang gjorde vi i alla fall..haha!

Det var gårdagen..vad har jag gjort idag?
Gick upp vid halv 8, åkte på spinning som var kvart över 9.

Det var ett riktigt jobbigt pass, och inte blir det lättare när sin syster sitter precis bredvid och kämpar på som bara 17..nej!
Även lite styrka efteråt, det kändes i magen och ben efter gårdagen..

Efter det gick vi lite på stan, jag hittade present till Pappa. Han fyller imorgon på alla <3 dag.

Nu ska jag fortsätta att mysa med mamma,pappa,jossan och blixten.

Puss


Jag tror inte att min syster förstår hur mycket hon betyder för mig.
Hon gör allt för att jag ska må bra. Hon ställer alltid upp.
Kommer aldrig älska någon så mycket som jag älskar henne.
(Bilden är från Tunisien 2007)

Johanna Natalie Grimbeck hjärta Josefine Petra Grimbeck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela