johannanataliegrimbeck

11 februari

Publicerad 2010-02-11 17:27:25 i Allmänt,

Hejhej!

Packade precis ner det sista i min träningsväska, det är dags för spinning snart!

Imorse var det inte riktigt min morgon..
Jag hade ställt klockan på halv 7, min buss går ju 27 minuter över.

Jag vaknade ju vid halv, tyckte att jag skulle hinna med att sova en kvart till.. när det väl började tjuta i mobilen stängde jag av den och tänkte "bara en minut till" men den minuten blev lite längre.. istället för en minut blev det 30 minuter.

Mamma gick upp och frågade när jag egentligen skulle gå upp? jag tittade på klockan och flög upp.
Det var bara att ta på sig kläder, borsta tänderna och springa till busshålls platsen.
Ja,en sådan trevlig morgon kan man också ha.. om man nu känner för det!
Nej, det var ingen höjdare..man ska aldrig stänga av alarmet, det vet jag..det var ju inte första gången precis, skärpning!

Förutom det har dagen flytit på ganska bra.

Skolan började med 1 ½ h matte, inte min starka sida. Men idag gjorde jag riktigt många uppgifter,bara jag får klart det där häftet så slipper jag resten sen..skönt!

Sedan var det människan, där satt vi mest och diskuterade om homosexulla och vad som var kvinnligt och manligt!

Efter det en vanlig engelska lektion med Gerd. Skulle skriva en "dagbok" om en resa som vi inte vart på, alltså hitta på själv. 

Jag tog bussen hem, tvättade lite och plockade i ordning här på över våningen. 

Så min dag har vart hyffsat slapp idag, men är ändå trött!

Nu ska jag på spinning, sköt om er !

Puss

(Isabelle har fått tillbaka sin gamla data..finns hyffsat lite bilder på mig och henne, här är några. Vissa är dock för snygga för att visas.. haha)

Jag saknar oss, ångrar inte en sekund med dig </3.

 
memories with you I



Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-02-13 11:46:29

miss you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela