johannanataliegrimbeck

9 December

Publicerad 2010-12-09 17:21:14 i Allmänt,

Hej!

Kom hem för en stundsen, nu sitter jag här och ska snart ta tag i psykologi uppgifterna, men dom är så svåra och krångliga så det är inte sant. Kul att göra uppgifter om sådant man inte ens pratat eller gått igenom. Utan de ska man göra efter man lämnat in.. sen måste man tänka så himla mycket när de gäller psykologi..

Idag var det rt spelen som jag skrev om sist.
Vi kom till final och förlorade i handbolls-straffar mot rt3. Ledesen och säga detta rt3,men ni var inte värda att vinna. Vi var mycket bättre, ni hade flyt! Men jaja.. rt2 är bäst ändå.

Fick en lårkaka på köpet,jätte skönt verkligen.. kan nu inte gå normalt och gör ont så fort jag lyfter benet eller ska förflytta mig.. men de går väl över, hoppas jag. Skippar träningen ikväll bara för de.

Kvällen kommer bestå utav plugg gånger 70..
Senare ikväll får vi även besök utav Jens Lanér och hans tjej, för hon är intresserad av min mtb cykel och så ska vi även bjuda på kvällsmat och det blir Jossans tacopaj :)

Ska försöka träffa Lisa lite senare också, längesen nu och de behövs.

Har inte varit så här lycklig eller glad på länge. Och det är sådan sjuk underbar känsla. Känns så bra att få bort saker och ting från sig själv som man hållt inne i flera år. Eller som man burit med sig, som alltid suttit på ens axlar och gjort vardagen lite tyngre än vad den egentligen skulle va. Men nu,nu är det verkligen inte så.
Och jag är så glad över det.
Och glad över att jag har så fantastiska vänner som alltid ställer upp och älskar mig för den jag är.
Och en underbar familj och släkt som alltid ger sådan kärlekt till en.



Här är min idol och en otrolig bra vän.
Och gjorde mina dagar riktigit bra i Skara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela