johannanataliegrimbeck

7 December

Publicerad 2010-12-07 16:00:23 i Allmänt,

Hej!

Min huvudvärk har fortfarande inte blivit något bättre.
Igår på träningen gick de inge vidare, det bara dunka i huvudet hela tiden.. ville ha en alvedon men det var slut, så hörde att man kunde ta tigerbalsam istället, men det va med slut.. det slutade med att det blev "djävulsbalsam". Men kan meddela att det inte var särskilt skönt alls, det brände så otroligt mycket. Hade alltså tagit detta på tinningarna. Det blev inte bättre, utan snarare sämre.. gick lite tidigare från träningen pga av att jag inte var ett dugg pigg.

Somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk, inte den perfekta morgonen precis. Och det sjukaste var att jag drömde inatt att jag hade huvudvärk...snacka om att sova bra? eller jag fattar inte riktigt hur de gick till.

Jag skippade idrotten iallafall, den hade jag inte orkat med när jag visste att det var handboll,fotboll och innebandy för lite träning innan rt spelen som äger rum på torsdag!

Lektionerna i eftermiddag var väl inte tummen upp precis, segt och bara "vänta på att lektionen är slut" för vi har haft en massa betygsamtal som då tar lektionstiden.

Fick ta den "roliga" halv 5 bussen, tur att jag hade trevligt sällskap, inte mindre än herr daniel. Och snäll som han var följde han mig hem genom skogen, så ja slapp gå själv i mörkret. Snäll kille, ibland ;) .

Städade mitt rum och pluggade lite, mer hann jag inte med för då var det dags att gå till medborga där det var ännu ett lucia uppträde. Gick fint idag med, kul! Imorgon är det också ett, fredag och söndag..

Nu ska jag fortsätta plugga innan det är dags att äta mat som min bror lagat, inte allt för ofta han står i köket så de ska bli spännande!

Ha en trevlig kväll och godnatt.


Saknar resan, saknar er. Saknar dig, lillebror!

Kommentarer

Postat av: Robin Thyrstedt

Publicerad 2010-12-07 21:45:43

Saknar dig med storasyster <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela