johannanataliegrimbeck

6 december

Publicerad 2010-12-06 17:38:29 i Allmänt,

Hejsan!

Har en sådan fruktansvärt huvudvärk,ingen höjdare alls.

Idag var det skola, kändes lite konstigt ändå.. inte varit där på 5 veckor. Men riktigt kul att träffa alla igen. Speciellt världens bästa klass, rt2 såklart.

Vi hade det riktigt slappt på förmiddagen, gjorde en massa olika slags "miljö frågor-lekar" inte särskilt kul men bättre än lektioner!

Eftermiddagen var ju inte heller särskilt rolig.. nämner inte varför, haha.

Jag och Linnéa gick till apoteket för att göra uppgiter, men när vi märkte att bussen snart skulle gå kom vi på att vi skulle kunna söka all information på internet så som tur var slapp jag vänta till den sena bussen.

Snart ska jag gå lång promenad med mamma och blixten ute i snön.. och senare ikväll blir det innebandy träning. Där har jag inte varit på drygt 2 veckor, så ska bli riktigt kul att komma tillbaka och spela. Även att träffa alla.

Kände att jag inte hade något roligt att skriva om idag.. så vi avslutar här!

Ha en bra måndagskväll.

 

Förälskad i låten
Too young to say, though I swear he knew.

Kommentarer

Postat av: Karl Henrik Andersson

Publicerad 2010-12-21 21:57:05

åå paolo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela