johannanataliegrimbeck

4 December

Publicerad 2010-12-04 22:43:48 i Allmänt,

Hejsan!

Nu är jag äntligen hemma igen!
Visst hade jag 2 bra veckor i Skara med syster och alla andra vänner där uppe, helt klart. Men känslan att komma hem, till min säng, till mina tjejer,blixten.. ah, sånt som man inte har där uppe och saknar.
Jag ångrar inte att jag hade praktiken där uppe, det kändes som de va menat att jag skulle åka dit på något sätt. Mycket som satt sig på plats. Funderingar,förväntningar osv.
Ps; stort tack till min idol Matthias Wengelin som gjorde så att jag faktiskt fick med mig allt hem. Utan din hjälp hade det blivit svårt.

Idag har jag sovit ut, underbart att sova i min säng. Visst hade jag de skönt i soffan hos Jossan med iof,men inget slår min säng.

Jag och mamma gick en långpromenad med blixten ute på åkrarna, ser så härligt ut när han springer sådär fort över alla åkrar. Och hoppar i full fart över alla bäckar, en sådan tok!

Efter vi varit ute så satt jag mig på tc:n i tv-rummet. Kändes sådär att ha hög musik och öppna fönster och sitta där å trampa som en galning.. dom som gick förbi måste tyckt det såg konstigt ut. Men och andra sidan lär Tvååker folket vara vana när de handlar om cyklar och Grimbeck.

Jag var så trött sista 8:2-an jag gjorde..benen var inte på min sida då, men jag körde på vilja!
Gjorde mig i ordning för att gå till Medborga för att ha samling med tjejerna innan kröningen. Åkte häst och vagn, sjung tsm medans fackeltåget gick bakom oss. Det är så himla fint och mysigt!
Kröningen gick bra, och när tjejerna sjöng fick man små rysningar. Är glad att vi ställde upp att ta hand om tvååkers lucia 2010. Vi har kul ihop.

Nu ska jag städa och fortsätta lyssna på musik. En skön och mysig lördags kväll.

Här är bilder från galan som jag lovat att lägga ut.


INGET VILL FUNKA,SÅ LÄGGER IN RESTEN IMORGON.

Nu säger jag godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela