johannanataliegrimbeck

29 December

Publicerad 2010-12-29 14:51:17 i Allmänt,

Jag är förskyld, låter som flodhäst när jag pratar,ont i kroppen,trött,fryser-svettas,ont i huvudet.

Japp,där har ni Johanna Grimbeck i nuläget!

Jag vill inte bli sjuk nu inför nyår, vi som planerat så.

Har legat i soffan med täcke på och Jossans dator i knät och tittat på 2 filmer och frukosten och lunchen har bestått utav chai latte.Borde gå ut med min hund nu med, han sover dock.. så lägger mig nog vid han nu.

Hoppas ni har en bättre morgon-dag-kväll än vad jag har och kommer ha!

Tråkit inlägg, därför ger jag upp nu!

Puss så länge



Minns varje ord varje rad jag skrivit
En längtan så stor
Minns varje dag jag lidit
Har gått genom livet med en övertygelse
Att jag satt något spår
Som har haft betydelse
Aldrig besvarad aldrig tillmötes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela