johannanataliegrimbeck

27 December

Publicerad 2010-12-27 18:41:55 i Allmänt,

Hej!

Nu är julen "över" ialf det mesta.

Julafton var mysig och hade nog varit snäll för fick mycket bra julklappar!
Den bästa var självklart iphonen, blev riktigt överraskad.
Min kära bror lurade mig naturligtvis innan de och gav mig en mobil som jag sagt att jag inte ville ha. Jätte roligt att se syster öppna upp sitt paket med en iphone och där sitter jag med den jag inte ville ha.. typiskt Totte och gud vad dom njöt av mitt ansiktsuttryck!

På juldagen var vi tjejer och 20 andra hos Andrée, riktigt roligt hade vi!

Idag har jag varit på stan med mina flickor små, hittade ett par gröna jeans på rean. Alltid bra med rea, dock mycket folk och långa köer.. det gillas inte lika mycket.
Men mysigt hade vi.

Jag har ont i halsen, vilket syster haft länge och nu är de även min tur.
Alltså ingen träning ikväll på innebandyn och cyklingen får vänta lite till..

Nu har jag myskläder på, brasan är tänd och framför den myste jag och blixten innan.
Kan nog inte börja så mycket bättre på veckan, förutom halsen då.

Ha en mysig kväll!


Jag och Elin innan när vi fikade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela