johannanataliegrimbeck

23 December

Publicerad 2010-12-23 16:16:45 i Allmänt,

Hej alla glada!

Idag har det varit julstök hemma på Sannavägen.
Dvs, städat/fixat i ordning skåp,lådor,källaren,slagit in de sista julklapparna mm.

Förstår varför de heter stök, för när man väl ska städa, så blir det lätt att man städar lite här och där.. innan man är klar med det man började på. Tillslut ser det inte klokt ut, allt ligger utanför skåpen,lådorna osv.
Men tillslut efter lite slit så ser det riktigt fint ut.
Totalt julstädat nu skulle jag vilja säga!

Resten av dagen har varit riktigt lugn och fin, antar att det ska vara så dan innan julafton?
Har inte riktigt den "feeling" som jag haft förr innan jul, men kommer väl ikväll när man går och lägger sig.
Julen är mysig, och jag längtar tills imorgon.

Hoppas innerligt att jag varit snäll så jag får öppna några julklappar ialf!

Jag ska även Tomta runt lite här i Tvååker.. på 2 olika ställen, inte fel med lite extra pengar nu när de mesta pengarna blivit julklappar.

Mamma har slingat håret på mig idag också, vi hinner allt med lite ändå!
Jag blev nöjd, det blev ljusa.
För ett årsen var jag riktigt mörk.
Lägger upp bilder på det ikväll!

Nu ska vi in till stan och handla det sista tills imorgon!

Ha en riktigt mysig kväll, det ska jag ha med min familj!


Innan

Efter, dock lite trassligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela