johannanataliegrimbeck

20 December

Publicerad 2010-12-20 10:51:01 i Allmänt,

Hej!

Inga kommentarer om matchen..?!

Eller jo, vi förlorade med 7-5.
Dom var inte värda vinnare, därför det sög ännu mer..
Dom var helt galna, kunde inte spela innebandy utan det var bara "kötta" helt enkelt.
Deras tränare och en pappa på läktaren va inte heller okej, dom skulle åkt ut med huvudet före!!

Jag fick spela back, har aldrig spelat de i mitt liv innan, inte ens på träning.
Det gick väl som förväntat, man visste inte riktigt vad man skulle ta vägen, jag är ju så van att springa där uppe och försöka göra mål..
Nu var det tvärt om, vara där bak och göra så de andra inte gjorde mål..

Det gick bättre i slutet, och jag fick faktiskt göra ett mål ialf.

BRYT IHOP OCH KOM IGEN!

Nu sitter jag i köket och sköter musiken när Jossan tränar.
Hon kör tc och snart är det min tur..

Efter det blir det en löparrunda i snön.

Bwwaaaappp, muskler tänkte byggas upp tror jag! (tur att hon kommit hem)

Ha en bra dag!


Att köra långa, jobbiga, hårda pass i bergen och värmen hade inte varit fel..

Kommentarer

Postat av: Robin Thyrstedt

Publicerad 2010-12-20 11:41:18

Varför inte, vi hade det rätt bra :)

Postat av: storasyster till Robin

Publicerad 2010-12-20 12:15:10

Vi hade det underbart Lillebror!

Postat av: Robin Thyrstedt

Publicerad 2010-12-20 18:32:32

Ja, saknar och hoppas det blir så ingen någon gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela