johannanataliegrimbeck

2 December

Publicerad 2010-12-02 14:12:31 i Allmänt,

Hej!

Det är inte klokt vad tiden går fort.. nu är min praktik här uppe i Skara med slut. 2 veckor har gått så fort. Eller alla veckor med praktiken har iof gått fort..
Snart är det jul och nyår, helt sjukt.

Hade som sagt sista dagen idag, skönt men har haft riktigt kul på hemtjänsten som jag var på. Personalen är underbar och vi har fått många skratt ihop dessa veckorna.
Enligt omdömet har jag skött mig exemplariskt, kan väl inte bli bättre? ;)

Hade tänkt köra tc nu vid 1 efter att jag hade slutat, men är trött och kände att jag tar vila idag och imorgon när jag är ledig ska jag köra istället. Men först ska jag ta en lång sovmorgon. Längtar redan. Att inte behöva stänga av alarmet som piper 06.00, eller att vakna klockan 04.00 varje dag för jag tror jag har försovit mig. Ganska sjukt att jag gjort det varje dag.

Har nu diskat upp all disk från igår kväll, vi var lite för trötta för att göra det igår. Så nu är här riktigt fint. Ska börja packa ihop alla mina saker snart med..

Kvällen kommer nog bara bestå utav god mat och kanske en film? Vi får se vad som händer. Går säkert till min vän Ludwig för ett litet hejdå avsked också.

Mamma kommer och hämtar mig imorgon, vet inte riktigt när. Men jag måste vara hemma runt 17.00, för då är det lucia uppträde i medborgarhuset. Om jag inte redan nämnt det så är jag och Arlene "ledare,lärare?" för dessa flickor. Och Elisson som spelar gitarr. Linda har hjälpt till innan Elisson kom.
För 3 årsen var Jossan lucia, för 2 årsen var jag det, för 1årsen gav jag kronan till min vän Nattis. Nu får jag sitta på första bänk för att jag har hand om hela grejen.. de ni!

Ha en fortsatt trevlig dag och kväll!

Här är bilder från en kall eftermiddag i Skara; http://www.facebook.com/adam.gustafsson1/posts/1564622354355?ref=notif¬if_t=feed_comment_reply#!/album.php?aid=336281&id=752164815:

Här är några av dom:





Är lyckligt lottad att jag har dig som syster. Du finns alltid där för mig när jag behöver dig och jag finns för dig. Min kärlek till dig är stor. Tack för dessa 2 veckorna.
/Din lillasyster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela