johannanataliegrimbeck

15 December

Publicerad 2010-12-15 22:25:12 i Allmänt,

Att somna bredvid någon som man tycker mycket om är bäst.
Och att sedan vakna bredvid samma person är ännu bättre.

Haft en riktig mysig dag med min hjärtevän.
Vi har lyssnat på julmusik nästan hela dagen och upptill de så bakade vi julgodis.
Det blev rockey road, lime gräddcola och morotskaka, super gott. Vi lyckades verkligen med allt med. Inte likt när de gäller oss två ändå!

Vi har hunnit att åka snow racer lite senare på kvällskvisten också.
Första gången jag åkte i år.
Min broder och herr Bang var också med.
Trots lite krigsskador kom vi alla hem skapligt hela.

Har suttit i köket och kört tc ikväll, inte speciellt höjdpunkten kanske.
När jag var halvt död så fick jag skjuts till Innebandyn, där jag nu spenderat kvällen.

Ledig i morgon också, blir en lugn dag.
Träning på morgonen för att sedan åka in till stan och hitta/köpa dom 2 sista julklapparna.

Nu ska jag krypa ner i min säng, dock inte med sällskap.. men jag har min värmekudde, den är inte fyskam heller.

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela