johannanataliegrimbeck

13 December

Publicerad 2010-12-13 14:26:58 i Allmänt,

Hej!

Idag var jag ledig från skolan, skönt att ha lite extra helg.

Varför jag var ledig var för att jag har varit med Tvååker´s lucia hela morgonen.
07.45 var det samling i kyrkan imorse, det var uppträde för högstadiet och lågstadiet. Kul att träffa alla gamla lärare ändå, inte träffat dem sen jag slutade 9:an.

Efter den föreställningen var det dags för lågstadiet för sedan åkta till Snicken´s förskola och direkt därifrån till Sannagården för 3 uppträden där. Så det har varit full fart hela morgonen..

Nu är det bara torsdag och fredag kvar, sen är det slut. Det går så himla fort, kommer själv ihåg när jag var lucia att den "roliga" tiden går så fort. All träning och så innan går mycket segare.

På fredag slutar jag skolan, sen är de jullov. Underbart.

Har en present kvar och de är till min fina syster.

Nu tänkte jag gå ut och gå en sväng, med musik i öronen.
Koppla bort lite och tänka på andra tankar.

Här är lite bilder från min tid som Tvååker´s lucia 2008 :

Eivor och tänorna kom till Engelska lektionen.. jag och Becca förstod att det stod mellan oss 2, glömmer aldrig när dom sa " kronan kommer gå från storasyster till lillasyster, Johanna du är utvald till Lucia".

Här är innan kröningen:


Häst och vagnen som jag skrev om häromdan, när vi åkte med tjejerna.

I väntan på att bli krönkt..

Och här har Jossan övergett kronan till sin lillasyster.

Mysig tid, vi tjejer kom nära varandra och det är en tid man sent kommer glömma♥

Ha en bra dag.
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela