johannanataliegrimbeck

you found me

Publicerad 2010-08-02 11:42:25 i Allmänt,

Hejsan!

Kom precis in från en "morgon" promenad med blixten.
Idag är iallafall fint väder, vad har hänt med sommaren egentligen? dom senasterna dagarna har vädret bara bestått utav regn, regn och.. regn.

Idag skulle jag egentligen jobba? men sedan blev det ändring på det när jag skulle åka och lämna Jossans cyklar till svenska cykelförbundet, Jossan åker ju nämligen till Italien på onsdag för att göra JVM, stolt lillasyster har hon!!
Mamma och pappa ska åka dit och titta,inte alls avis..

Men helt plötsligt kom Jossan hem nu så jag slapp åka dit, så nu vet jag inte om det blir jobb eller inte? hur som helst måste jag cykla dit, för jag har ju inte körkort precis..
Har ju faktiskt knappt övningkört något, vilket inte är så bra.. inte ens gått kursen än, men det ska jag gå i September. För då slapp mamma och pappa gå igen,dom har ju redan gått den 2 gånger. Lite segt att vänta bara, men jaja. Har ju 1 år på mig innan jag ska ha körkort ;)

Ikväll kanske vi ska till våra kusiner och mysa lite, inte riktigt säkert än.. om det inte blir så ska jag nog leka med Isabelle, nu har äntligen jag och hon kommit hem !

Men nu är det dags att ta fram dammsugaren..

/ Johanna Grimbeck ♥





oslagsbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela