johannanataliegrimbeck

who wants to be alone

Publicerad 2010-08-28 19:19:50 i Allmänt,

Hejhej!

Har precis gjort mig i ordning, snart kommer familj Bengtsson och det är dax för kräfskiva här på sannavägen.
Även hela gatan bredvid ska också ha, kan nog bli tyst sent i natt skulle jag gissa på.

Dagen har bestått utav städning kan man säga.
Gick upp halv 8 för skulle egentligen jobba, men när jag väl satt vid frukostbordet sa pappa att han inte hade något jobb till mig, så då gick jag upp och la mig igen.
När jag gick upp för andra gången bad mamma mig att komma ner i källaren, rå städning blev det.
Slängde massvis med jackor,skor,skräp m.m!

Gick sedan upp på övervåningen och städade,plockade i ordning allt!

Jag och mamma åkte in och hämtade min mtb cykel också som hade varit på lagning. Nu verkade den fungera och hoppas den även funkar imorgon, för då är det dax för tävling i Uddevalla!
Vi åker redan 7 på morgonen, inte allt för kul.. men banan måste köras innan start.
Starten är 12.50.

Får även träffa storasyster imorgon, det var dock bara 1 vecka sen hon åkte härifrån.
Men det känns tomt, som alltid när hon åkt.

Igår var jag,Linnea,Isabelle,Nattis och Sara på bio.
Vi tittade på inception och det var ingen film för mig. Jag fattade kanske 20% utav 100.
Vi fick även sitta allra längst fram, så nackspärren kom efter typ 5 min.
Nja, det var kanske inte toppen, varken platserna eller bion. Men sällskapet var fint!
Jag kommer verkligen inte gå på den igen.

Vi hade även lite problem att komma hem, bussen gick halv 2 och klockan var runt kvart över 11? blev inte så lyckat. Samma som förra gången. Men vi kom hem tillslut!

Senare ikväll ska jag nog till Emelie där mina små 4 flickor är. Längesen nu. Man har ju fullt upp med skolan,träning och allt annat om dagarna. Men nu så.

Nu har dom kommit, så ska springa ner nu.



Såhär ser Johanna Grimbeck ut för tillfället, jag älskar klänningen!

PussåKram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela