johannanataliegrimbeck

to be with you

Publicerad 2010-08-03 17:23:49 i Allmänt,

Heej!

Hade tänkt gå upp vid halv 9 för att åka ut och köra lite back intervaller i höråsen, men jag var visst skapligt trött och stängde av alarmet i sömnen? för kommer inte ihåg att jag stängde av.. det är bra gjort!

Jag vaknade istället utav ett sms vid halv 10 från lisette " stranden eller stan?" jag tittade ut och tyckte inte det va riktigt strandväder så det blev att gå upp, äta frukost, göra sig lite i ordning och sedan tog vi bussen 11.20 till stan.

Jag skulle inte köpa något speciellt, en present till mamma skulle suttit fint iof, men hittade inget. Fast hon har redan fått ett foto album med en massa kort i !

Hur som helst så köpte jag en klänning, som jag tänkte ha nu på fredag när det är kräfskiva, ska bli riktigt kul!
Hittade även en ögonfrans-böjare, det är alltid något.

Nu ska jag gå ut med blixten och om en timma är det dags för innebandy träning. Fast vi kör löpar träning och styrka, själva inomhus träningarna har inte börjat än.
Kul att träffa alla i laget!
Längtar tills innebandyn börjar på riktigt igen..

Imorgon åker min kära syster till VM i Italien, duktiga du :)

Nej, nu gnäller min lillebror (blixten) 

/ Johanna Grimbeck ♥


 Adam och jag på skolavslutningen, från dagis-studenten..galet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela