johannanataliegrimbeck

one thing

Publicerad 2010-08-11 11:41:16 i Allmänt,

Hej!

Idag gick jag upp "tidigt" för en gångs skull.
Det vill säga att klockan var 10.
Denna veckan har det varit för sena kvällar/nätter och för sena mornar/förmiddag?eftermiddag?

Mamma och pappa kom hem igen, jossan kom i förrgår. Skönt att ha dom hemma igen.
Medan dom varit borta har jag alltid haft någon utav flickorna här, om inte 2? alltid lika mysigt att slippa sova själv.
Denna veckan har varit den mysigaste och roligaste veckan på hela sommarlovet, tack vare er tjejer ♥

Igår var det även årets första innebandy träning, som jag längtat!
Att äntligen vara inomhus på en plan, med en klubba och springa runt är så galet roligt. Speciellt när det var så längesen jag/vi spelade sist.
Det är även skönt att kunna träna utan att behöva sitta på en cykel. Variation är bra!
Sen att man har ett toppen lag som peppar en och gör en på bra humör är ett stort +.
Jag ser verkligen framimot denna säsongen, dubbelt så mycket mer än förra. Då var de inte kul i slutet.. men nu jäklar!


Idag har jag inget planerat mer än att cykla lite lvg med min kära syster!
I helgen är det tävling i Burseryd, kanske inte är allt för taggad för det? men, det ska nog gå.

Om 2 veckor sitter jag i skolan igen, det är helt sjukt vad sommarlovet går fort.
Jag saknar klassen.
Om 2 veckor är det 1 årsen jag började i SPA1. Om 2 månader är det 1 årsen jag började i RT1.
Om 14 dagar börjar inte vi RT2.

Nu ska jag gå ut med blixten!

Puss


Johanna Natalie Grimbeck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela