johannanataliegrimbeck

little sister

Publicerad 2010-08-26 20:18:01 i Allmänt,

Hej!

Jasså, va det ett tagsen jag skrev? yes!
Men så kan de va.

Sommarlovet är slut,skolan har börjat och det har nu blivit lite ordning i mitt liv igen.

Det är alltså på ett sätt skönt att börja igen, fast att ha några veckor ledigt till hade kanske inte suttit helt fel.
Eller en sol semester??? är lite avis på My och Michael som ska åka nästa fredag till Grekland, ni har det bra ni era godingar. Tänk å åka på semester med sin pojkvän, bara vi. De hade inte vart helt fel. Fast borde man kanske skaffa sig en?

Hur som helst, dagen har i sig vart ganska skön.
Gick upp vid kvart i nio för att lämna min väska hos Petra som hon skulle ta med sig in till friskvågen, jag skulle nämligen cykla in och det blir lite svårt att ha en väska på ryggen som väger 4 kg. Så det var snällt att hon hjälpte mig med det!

Cyklade in mot stan vid halv 10, inte för go motvind. Men inte lika farlig som i förrgår, den var brutal. Nu var den "bara" hemsk.
Lämnade min cykel i lokalen, tog av mig cykelskorna och på med converse och vandra vidare till friskvågen. Där blev det easy line och styrka.
En låång dusch och bastu efter ett träningspass är inte helt fel, gilla friskvågen!

Började vid kvart över 12.
Blev först en lektion med matte B, vet inte hur jag ska klara mig.. men jag och My var duktiga och blev överlyckliga över varje tal vi klarade. We gonna fix it, together !

När matten var slut var det dags för svenska B, inte helt fel för killarna som inte har matte och börjar så sent och har en lektion? men, som sagt.. matte B är bra att ha med sig!!

Tog kvart över 3 bussen hem, efter en stund cyklade jag bort mot lillasyster Elin.
Jag städade hennes rum medan hon pluggade, snällt va?
Vi satt och prata och åt varsin kamelbulle.
Du är bra.

Nu ska jag gurra ner mig i min säng, tända lite ljus och lyssna på lugn musik.
Kanske göra en chai latte med? ja, det ska jag.



Det var du som gjorde min sommar.
Sommar 2010 = mig + dig.
Du och jag.
Lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela