johannanataliegrimbeck

hang with me

Publicerad 2010-08-13 19:44:20 i Allmänt,

Vaknade utav ett samtal utav min storasyster, inte allt för pigg? bredvid mig låg bästa Isabelle. Tycker så mkt om dig gumman! alltid lika mysigt med dig.
Men eftersom min telefon gått sönder så att jag måste ha högtalare på väckte Jossan inte bara mig, utan även Isabelle. Vi blev för pigga för att somna om, så vi gick upp och gjorde en otroligt goood frukost och tittade på Eva och Adam, bättre morgon kan man nog inte få!

Vi gick hem till mig, Persson,Emelie och Lisa kom också!
Vi spelade lite boll med Blixten, myste och pratade.

Nu ska jag ta och göra mig lite i ordning, flickorna + Oskar,Philip och David ska till Lisa för att ha spel kväll. Jag har redan varnat killarna att dom kommer få stryk, upp till bevis ;)

Mamma och pappa lagar musslor där nere också? är väldigt skeptisk till att testa, men jaja..måste nog! när man väl har chansen? ;)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela