johannanataliegrimbeck

can´t stop love

Publicerad 2010-08-30 22:19:38 i Allmänt,

Hejsan!

Har precis kommit hem från en långpromenad med Isabelle och Caroline.
Prata om både det ena och andra, ni är bra tjejer. Glöm aldrig det. Ni har alltid varit som min xtra familj. Vi är eran!

Dagen har varit väldigt slapp ändå.
Lektionerna rullade på fort och helt plötsligt var det dags att springa till bussen, killarna tog täten och det var bara att springa efter. Vi hann!

Mina små godingar Elin och Lisa hoppade på vid sunk skolan PS (förlåt var bara tvugnen) haha!
Efter lite illamående känningar så kom vi tillslut hem till lilla Tvååker igen, jag hängde med Lisa det gjorde även Jonis fast han skulle till Emma.
Vi fikade.
Det slutade med att jag och Lisa la oss i hennes säng och pratade, mys!

När jag kom hem hjälpte jag mamma med att baka en annanaspaj som hon skulle ha med sig till Wano mötet i stan. Satt mig sedan lite vid datan, för att sedan gå promenad då.

Var lite trött imorse när jag vaknade ändå, men det var ju sovmorgon tillskillnad från igår.
Mitt alarm börjata tjuta 05.45 det är inte en rimlig tid.
Att gå upp 06.05 är inte lika jobbigt kom jag och Lisa på, haha!

Gick ju upp så tidigt pga av att jag skulle tävla i Uddevalla. Anders som vi åkte med hade inte kört banan innan och ville göra det, vilket vi var tvugna att göra innan halv 9.30, vi själva startade 12.58. Det var lite surt.
Efter vi kört banan satt jag mest i bilen och tog det lugnt.

Vi skulle köra 5 varv, jag orkade hänga med storaster 3 utav varven. Sen blev jag för trött!
Ahlström vann,syster 2a och jag på 3:dje plats. Hade inte förväntat mig så mycket mer, så ska väl vara nöjd att jag kom i mål. Hade dock riktigt ont i ryggen..

Eftersom jag var så trött så somande jag i bilen hem, det gjorde även min kära kusin Erik som vann p. 11-12 som var så gullig att han stannade kvar för att titta på oss.

Nu ska jag gå och lägga mig, skolan börjar 9.15 bussen går 8.35!


Här har vi dom trötta kusinerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela