johannanataliegrimbeck

best friend

Publicerad 2010-08-06 16:02:37 i Allmänt,

Hej!

Igår kväll kom elin till mig efter träningen, jag hade lagat mat till henne,totte och bang.
Killarna åkte och jagade medans vi tittade på tv.
När grabbarna kom tillbaka hade dom hyrt en film "flickan från ovan", den var grymt bra..jag och Elin fick några andningsprombel och utbrott här och där. Har ni inte sett den borde ni göra det. Att man fick tårar i ögonen hörde också till..

Idag vaknade jag upp bredvid Elin, vi åt en väldigt lätt frukost, jag dammsugade nedervåningen och efter en stund kom hennes farfar och hämtade oss och vi fick lunch hos dom. Regnade rätt lite då med..

Vi åkte hit igen och pratade om hur vi skulle planera dagen, det gick sådär..
Elin åkte hem, men kom hit efter en kort stund, vi skulle ut med blixten men när vi var vid hennes hus stannade hon där och jag fick fortsätta min promenad sjäv med blixten. Eller "pricken" som Linnea säger, haha :)

Jag kom precis hem, ska packa min väska och dra mig till Elin för att göra oss i ordning tsm.
Ikväll ska vi på kräftskiva och som de verkar just nu så ska vi vara där lite innan med Lisette och Persson också, bara för att fixa i ordning med musik,dukning m.m!
Får se ifall jag och Elin hinner med detta.. eller om vi tar de lite lugnt och kommer senare,kan mkt väl bli så!

Men nej, nu måste jag börja någonstans.. annars kommer jag aldrig iväg!
Packa de jag ska ha på mig, vilket blir min nya klänning, invigning måste ju ske.
Sover även hos Elin inatt.
Hon bor hos mig och jag bor hos henne i drygt 4 nätter nu, tur att vi gillar varandra så ;)

Ikväll ska jag ha kul, tänka på annat och umgås med mina vänner!

Puss och kram ♥

Ps: Min storasyster är top 20:nde i världen på tempo. Det tycker jag är grymt. Du är grym. Josefine Grimbeck.


Världens bästa vän.

:)

Kommentarer

Postat av: Bästavän

Publicerad 2010-08-11 11:33:40

Vi är finast på dom bilderna.

BFF <33 :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela