johannanataliegrimbeck

23 sep

Publicerad 2009-09-23 23:02:45 i Allmänt,

Hej hej !

Dagen idag har vart bra. Hade ju som sagt sovmorgo till halv 11, det va skönt! Hade god tid att göra i ordning mig. Och försov mig inte (Y).

Totte skjutsa mig och Emelie,och som vanligt spelade vi den bästa låten på skivan " 3 knattar, åhwhoho" haha fy vad kul det är. Vi gillar skivan skarpt. Bättre än buss musiken ;) haha! Sen hjälpte vi Totte med att öppna butiken.

Har haft 2 lektioner idag, först samhällskunskap och sedan musik. Slapp dag ändå!
Direkt efter musiken stack jag till bussen,åkte hem,åt och stack på löp träning. Efter vi hade sprungit ett tag sprang vi ner till gympasalen och sköt lite å så. För kul. Sjukt härligt att det är igång igen, jag är taggad till 1000.

Fort hem,in i duschen och cyklade senare till Madde. Där Hanna och Tim var. Myyys, skratt <3

Cyklade hem och nu sitter jag här. Börjar 9 imorgon, gympa. Så behöver inte göra mig i ordning, sitter osminkad och med gympakläder i bussen ju, det är grejjer ;) Emelie och jag gillar det.

Nu tänkte jag smsa lite, sen sova!

I helgen blir det skåne..inte så pepp kanske! men träffar ju några som jag saknat..syyyster tex!

Lägger upp en bild på hur jag såg ut idag, jag trivs verkligen i brunt. Sen även snygg bilder som vi tog på musiken,jag stog för trummorna. Tro det eller ej, vi flickor var grymma!

Puss och godnatt <3


Gillar färgen skarpt :) men snart blir det lite mer brunare.

Linn och Elin spelade då bas ;)

Mörk bild, men det är på mig och Beccis :)

Min snygg Becca!

Det gick bättre och bättre. I slutet lät det riktigt bra. Spännande på jul konserten ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela