johannanataliegrimbeck

22 sep

Publicerad 2009-09-22 22:24:40 i Allmänt,

Hej :)

Har precis pratat lite i telefon.. och just nu sitter jag och lyssnar på musik, lugn sådan! inte pamahei precis..haha,fort lika roligt eller hur Wengan?;)!

Imorse vaknade jag inte utan att Elin sa att lektionerna var inställda..utan frågade vad "fan jag var?" jo..jag låg i sängen och bussen gick om 2 min. Grattis Johanna.

Men jag hade faktiskt en orsak, igår KVÄLL började jag och Emelie med våran hälsopedagogik.. tog ett tag innan vi kom igång. Men klockan var ändå 8 på kvällen när vi väl börja, och vi ville vara klara till klockan 10,pga av att vi som sagt skulle ta 7 bussen. Men tiden gick, skrattet höll igång, tröttheten kom, sega som råttor blev vi med.

Klockan typ kvart över 12 var det dags för mig att gå hem. Eller gå och gå..sprang genom skogen. Jag lovar, har aldrig vart så rädd i hela mitt liv, fy 17.. men men.. kom ju hem tillslut!

Bara för att morgonen var dålig, så betyder inte det att resten var kass. Den var faktiskt helt okej. Iof segaste dagen av alla..men den flöt ändå på, Tim kom och hälsa på en stund :)

Nu ska jag ligga i sängen och fundera en massa..imorgon blir det sovmorgon, det är toppen!

Godnatt puss



En bild på mig och Malin!

Kommentarer

Postat av: Weeeengelin

Publicerad 2009-09-22 22:45:29

Hahaha,den låten är grym..eller ja..du la in den i alla mina spellistor på Spotify så den är lite svår att undvika.. ;)



Ha dé fint favvon! ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-27 23:16:28

goooa lökar på hon till höger .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela