johannanataliegrimbeck

21 sep

Publicerad 2009-09-21 12:59:33 i Allmänt,

Hej!

Jag vaknade kvart över 7 imorse av att min klasskompis Elin ringde och sa att lektionen/erna var inställda pga att Anna var sjuk. Vi skulle vara på Atletica hela dagen idag, dvs : gymmet och andra träningsaktiviteter.
Men nej, det blev att ligga kvar i sängen ist.

Men det blev inte så länge det heller, jag skulle ligga där nere för att jag skulle ha hand om blixten. Men sen så skulle mamma ringa doktorn, för jag har fått ett jätte svullet och stort bett på mitt lår, så vi skulle åka in och kolla va det var för nått. Då fick jag tid klockan 10, och innan det skulle jag äta, ut med blixten och in till stan.
Så det var det jag hann med på morgonen, jag har fått pencelin för mitt ben nu. Fast som tur är kan jag träna och tävla som vanligt!

Efter doktor besöket åkte jag till Wano banan och tränade. Jag körde 8:an 2 ggr, sen cyklade jag hem. Känndes mkt bättre i både ben och lungor idag. Hela förra veckan gick kasst.

När jag kom hem blev det ut med hunden som vart ensam hemma länge, sen dusch och mat.

Nu ska jag plugga, fick en massa uppgifter av Anna som vi ska göra, bara för vi fick en dag ledigt.

Sedan ska jag ta bussen in till stan, gå på kör. Sen hem och fortsätta plugga, fast då blir det inte hälsopedagogik utan matte..

Så mkt kan hända på en dag om man heter Johanna Grimbeck..

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela