johannanataliegrimbeck

Ny design

Publicerad 2009-11-05 20:14:56 i Allmänt,

Hejsan Linnea här,
Är äntligen klar med Hannis blogg, jag hade det lite kämpigt ett tag!
Jag är nöjd, fast jag tycker dock inte att det skall vara en rosa meny , isf ifall man kan få texten i menyn svart,  och så det ser bättre ut, men Hannis ville ha det så! Vi får se vad hon tycker när hon kommer hem!
Något annat jag skulle vilja göra är så att det blir en rosa ruta där rubriken för inlägget står, men det vet jag inte hur man gör, jag får klura på det!

Jag är jätte glad att jag lärt känna dig Johanna,
jag är glad att du bytte till våran klass,
våra 3 tillsammans kan väll inget annat än bli bättre?
Du är underbar! <3

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-11-05 22:29:04

åh,du e för söt.

Hannis är också glad.

3 år me dig kommer bli perfeeeeeekt!

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela