johannanataliegrimbeck

8 nov

Publicerad 2009-11-08 16:31:33 i Allmänt,

Hej !

Sitter här och lyssnar på en massa gammal musik, glömt av en massa bra låtar ju.

Jag är fortfarande inte helt frisk..är snuvig och huvudet är inte riktigt med, om jag tittar åt ett håll och sedan åt ett annat gör det ont. Och om jag lägger mig i soffan gör det också ont..

Men som mina kära kompisar säger " men johanna, då är allt normalt..för du har aldrig huvudet med dig" den kommenataren sitter alltid fint..verkligen, haha!

Innan idag har jag och mamma vart hurtiga, vi har gått en lång promenad med blixten. Det gjorde vi igår också.
Och vi får gå ganska fort, för blixten är inte speciellt seg om man säger så, det hör man ju bara på namnet!

Sen så hjälpte jag mor med maten, och hon låtsades vara kock..jag tycker om min mamma!

Nu senare har jag bara kikat lite på tv, inget bra program dock..men kunde inte sluta heller.

Jag har även tittat på spinnings tider..men inget passade mitt schema..vilket inte var så roligt. Men det löser sig på ett eller annat sätt.

Nu hade jag tänkt höja volymen på musiken och börja städa övervåningen + mitt rum.

Sen blir det fika hos Anna och Bosse, därefter titta match (suger att titta..men är man inte kry så..) och efter det ska jag gå hem till Ann-Sofie och hon ska göra om mig lite med diverse saker ;) tss.

Pussss


Bara för att det är fars dag idag, så får jag lägga upp en gammal bild på mig och pappa.
Från tunisien 2006!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela