johannanataliegrimbeck

6 nov

Publicerad 2009-11-06 20:30:06 i Allmänt,

Hej :)

Just nu sitter jag hos min kära vän Ebba.
Hon bor precis vid havet, har typ världens finaste hus. Ja, finns inte så mycket mer att säga utan att nån gång i mitt liv, ska jag flytta hit!

Idag var jag faktiskt inte heller i skolan, eftersom att jag vart sjuk i så många dagar så om jag skulle gått dit hade jag troligtvis blivit lika fort sjuk igen.

Så har tatt det lugnt hemma, och vart i stan en snabbis för att köpa min gala klänning. Så nu är det gjort.

Men det är fortfarande lite osäkert om jag kan gå..för kl 8 på söndagen ska jag vara i skolan,för att sedan åka till Norrland med rt1 och rt2.. så isf får jag åka tåg från Jönköping vid 5.. så vet inte hur det blir. Men det löser sig.

Nu kikar vi på idol och snart ska vi till johns place för att sjunga för en man som fyller 70 år. Det kommer troligvis vara ganska mycket folk där. Men det ska bli trevligt.

Nu ska jag vara social med mina godingar.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela