johannanataliegrimbeck

5 nov

Publicerad 2009-11-05 17:30:16 i Allmänt,

Hej..döda bloggen?

Det var verkligen 1 månadsen jag skrev.. dåligt av mig.
Men jag har inte orkat..

Sist jag skrev skulle jag färga håret, jag pluggade hälsopedagogik..

För det första kan jag säga att jag färgade det och jag är mer brunett än vad jag någonsin vart innan. Men kan säga att jag saknar min blonda. Men nu finns det inte så mycket att göra. Gilla läget helt enkelt!

För det andra så behöver jag aldrig mer plugga på hälsopedagogik,för jag har bytat linje.
Från spa fitness till räddningstjänst.

Väldigt olika linjer ändå? men det är omvårdnad som omvårdnad.
Men jag ville gå räddningstjänst från början, men det var höga poäng osv..så tänkte inte så mer på den! men nu när skolan börjat, så kände jag att det var den jag ville gå. Vilket gick och lösa.
Och nu känns det super bra, jag saknar spa klassen. Men RT klassen är inte dum heller. Så tror det kommer bli 3 super bra år med dom.

Sen så har det hänt lite andra saker också..både bra,dåliga och väldigt tråkiga saker, även det har vart lite att jag inte orkat skriva.

Men nu kände jag att det var dags att ta tag i livet igen !

Jag har vart sjuk nu i 2-3 dagar. Har inte mått något vidare. Ont i magen,huvudet,halsen,nacken,ryggen och värk i benen. Så var hemma från skolan igår och idag.
Så haft en riktig slapp dag med min bror idag, tittat på OTH hela dagen, mysigt :)

Men det känns mycket bättre idag, vilket är skönt ! det är ju trots allt helg snart.

Och helgen kommer troligtvis bestå utav :
imorgon - sjunga på johns place.
lördag - troligtvis leka med Linnea och Simon :)
söndag - förhoppningsvis kunna träna lite lätt.

Snart ska jag börja med min cykelträning också..med mig själv,gud vad jag längtar..verkligen!
Nej, det suger att få köra själv. Men finns inte så mycket att göra. Förhoppningsvis kan jag träna lite med Nikelas!

Nu ska jag baka kladdkaka åt pappas gubbar som kommer på besök.

Här är bilder från i helgen, på fotbollsfesten. Det var huur kul som helst ;)


J.G

Elin och jag <3

Jag och Lisa <3

Jag och Persson <3

hjärta till er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela