johannanataliegrimbeck

11 nov

Publicerad 2009-11-11 20:48:11 i Allmänt,

Hej :)

Kom nästan precis hem ifrån stan, jag och Ebba har vart och kikat på bio.
Det blev This Is It med Michael Jackson, fyfan vad grym han är.. galen kille !

Hur som helst ,dagen har vart väldigt kelig.
Började med att vi skulle ha gympa, men det blev teori prov på kolhydrater,fett,proteiner och allt sådan. Jag tror det gick bra, bättre än väntat ialf.

Sen var det håltimma på 2h, då gick jag och my till stan en sväng.

Sedan blev det svenska, även där prov.. fast om grammatik. Och eftersom att jag är "ny" i klassen, hade jag ju inte jobbat så mycket med det..vilket gjorde det mycket svårare. Men gick helt OK där med..hoppas jag.

Sen gick jag och Ebba till stan,kikade på lite smycken till galan och sedan skulle vi fika. Men då fick jag cp problem i magen, som jag haft i dryga 2 veckor nu.. skolsköterskan tror jag har magkatarr..vilket menas med att jag stressar för mycket och måste ta det lugnare, och inte tänka så mycket på ondödiga och jobbiga saker (vilket har blivit väldigt mycket det sista) sen eftersom jag var sjuk hela förra veckan åt jag inte särskilt bra..även det ledde till att det blev sämre.
Så om det inte är bättre imorgon,blir det sjukjuset med mamma :/ !

Och imorgon har vi dans hela dagen, å jag ska ta vaccinet för svininfluensan..hoppas inte jag blir sjuk igen,orkar inte det.

Nu ska jag ut på promenad med min bästa vän Lisa <3



with or without you...





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela