johannanataliegrimbeck

kväller

Publicerad 2009-05-19 22:15:57 i Allmänt,

Hej igen !

Träningen gick segt.. vi skulle ju då köra 5 milen.
Mina ben var sega, och jag hade ont i magen å huvudet.

Så kanske ingen toppen träning, men jag klara´t ialf.
Ibland kan det vara lite jobbigt å bara köra med killarna hela tidn,för dom kör så fort..så kommer lilla jag där..fast, det är ju bra träning! men man känner sig ganska käs ibland när dom trampar hur lätt som helst,och jag kommer lite på efterslänten där.. men that´s life!

Efter träningen blev det prat med syster i telefon, hon är för go hon!
Hon kommer hem till mig imorgon också, mysiiiiiiiigt.

Har suttit å snackat med Johanna hur länge som helst nu.
Vi har kommit på hur vi ska göra i sommar på våran lite såkallad "semester"..måste bara hitta en liten stig först,så att vi har full koll på vart vi ska svänga in någonstans,fast vad vi ska göra där, är en hemlis. Det lär vissa märka av i sommar ialf ;) haha!

Nu ska jag mysa lite med blixten, sen lägga fram lite kläder vad jag ska springa i imorgon.
Längtar tills imorgonkväll, hoppas det blir kul.

Puss och kram


Här är lite bilder från konfan.
Helt sjukt att det redan var ett årsen..gud vad tiden går fort.

Christoffer,Kacklan och Jag.

När jag och kacklan skulle sjunga.

Jessica,Christoffer,Jag,Ludwig.

Jag och Jessica <3

Johanna Grimbeck

Kommentarer

Postat av: Johanna! ;D

Publicerad 2009-05-19 22:47:37

HAhaha du är vell för knäpp goding!! :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-05-20 11:33:18

Haha nejdå..okej kanske lite (A) men det var ju din ide dummis...haha!

Postat av: johannaa!! ;D

Publicerad 2009-05-20 15:16:02

Hahaha <3 men det var ju inte såå seriöst ;).. Fast bilden man fick framför sig var sjukt kul!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela