johannanataliegrimbeck

torsdag

Publicerad 2009-05-07 16:27:38 i Allmänt,

Hejhej :)

Just nu så springer jag från datan till rummet hela tiden.. jag städar lite, men måste kika här ibland, men nu har jag lite paus.

Dagen idag har gått segt.
Torsdag är verkligen den segaste dagen i skolan någonsin..usch fy på alla dom lektionerna! 2h timmar med Molund..usch.
Men nu sista lektionen med han var jag och becca riktigt flitiga, gick till det lilla rummet och gjorde nästan klart alla frågor om ISLAM, det var inte så intressant..men jaja, det gick ialf fort (y)

Snart kommer nog min vän tim och hälsar på lite.
Och sedan åker jag,mamma och blixten till skara!
Där vi ska bo tills på lör, för att sedan åka och tävla..vet inte om det är hjo eller tidaholm på lör? hur som helst..kommer hem igen på söndag.

Nu måste jag fort om jag ska kunna bli klar innan tim kommer!!

Kanske skriver ikväll..eller imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela