johannanataliegrimbeck

tisdag

Publicerad 2009-05-05 22:19:03 i Allmänt,

Hej :)

Sitter här och är riktigt riktigt trött..varför vet jag inte riktigt, är bara trött!

Dagen har vart bra.
Mycket mycket skratt.
Jag  bara skrattar igenom dagarna i skolan nu känns det som, men det är härligt det.
Det är verkligen bara 6 veckor till skolan slutar, så sjukt underbart.
Men kommer verkligen sakna klassen..sjukt go, det kommer nog bli riktigt jobbigt ändå..

Efter skolan drog jag hem med Kakka och Becca, hämtade Blixten och gick sedan till Beccis.
Vi gjorde milshake och tittade på riktigt gamla filmer,sjukt vad liten man vart, och vad man skämde ut sig..haha, mycket goa skratt blev det där i soffan ialf.
Jag var den minsta av alla...när Johanna stog var jag nedanför hennes axlar.. nu är vi i princip lika långa, galet!

Senare skulle jag hem, blixten var inte så road att vara där borta..
Jessica skulle hålla i blixten på vägen hem...det gick sådär. Fytusan vad jag knäckte mig.

Jag hann inte göra så mycket mer än att ta på mig cykelkläder innan vi skulle in på träning. åkte bilen in idag, blåste så sjukt mkt (A)!
Idag hade vi tänkt att ha lite "tränings tävling" men det visade sig att det bara var jag och julius i våran grupp..så vi körde lite ensamma ist, han hjälpte mig med en massa bra tips faktiskt, och körde ner för "berg" som jag aldrig kört ner för innan..visst blev det några vurpor här å där, men jag klarade mig fint!

Cyklade hem, medvind är inte fel.
Åt mat och sedan kikat lite på tv.

Nu ska jag kika lite på mina franska papper, sen sovdags för johanna grimbeck!

Puss



saknar dig galet mycket storasyster, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela