johannanataliegrimbeck

tisdag

Publicerad 2009-05-19 16:12:25 i Allmänt,

Hejhej!

Jag har riktigt keligt just nu, och inte gör det saken bättre att jag snart ska städa..menmen.

Dagen idag har vart riktigt slapp! Vi har haft såkallad "moppedag" .
Vi har lyssnat på en som vart med om en moped olycka, bröt båda armarna och foten och hjärnan svullnade upp, han låg i komma i 1 ½ månad, fyfan..

Sen har polisen,räddningstjänsten vart där och pratat en massa.
Så man har bara suttit och lyssnat på dom hela dagen.

Jag skulle egentligen åkte ut och tränat precis efter skolan för att jag skulle åka till Galtabäck för att duka tills imorgon..men det blir att jag kör med wano ikväll, och skippar dukningen..Adam å Wille tog platsen ist (Y)

Varför skulle jag dukat då?
Jo, för imorgon är det avslutningsfest för alla 9:or.
Och jag ska stå och prata för alla hela tidn..får se hur bra det blir med den saken?hm..

Imorgon är det även orientering i skolan, eller ah..öströö!
Så slapp dag imorgon också, sen blir det träning och sedan kommer Linnéa och ska fixa mitt hår till kvällen.

Nu ska jag börja städa lite, sedan träning för hela slanten.
Skulle köra halvan på bockstensturen idag tror jag? trevligt..jag och boysen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela