johannanataliegrimbeck

söndag

Publicerad 2009-05-03 12:56:55 i Allmänt,

Hej!

Sov riktigt länge idag, för när jag väl somnade igår så knackade det på dörren vid 2 tiden, då kom Totte hem.
Sen sprang jag upp och skulle sova igen, men vaknade att nån knackade, då var det mamma och pappa vid halv 4, så det var lite svårt att somna.
Men det är alltid skönt med sovmorgon!

Så nu har jag inte gjort så mycket mer än frukost,städning och mys med blixten.

Och nu ska jag ut och köra lvg (det jag inte är bäst på) men jag kanske ska köra kinnekulle? och då känner jag att jag måste köra lite lvg..haha!
Får se om ja då kör kinnekulle eller om det blir MTB i Skövde den helgen..

Efter träningen åker vi nog till 3-toppar tror ja, det är inte fel!

Sen måste jag nog sätta mig i matteboken en stund.

Men, träningsdax nu.

Puss

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-05-03 17:05:32

Kinnekulle såklart!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela