johannanataliegrimbeck

små trött..

Publicerad 2009-05-03 21:50:05 i Allmänt,

Heejjj!

Sitter här och funderar på om jag ska gå ner och göra lite chaite?hmm..

Som jag skrev i förra inlägget så skulle jag ju ut och köra lite lvg i min ensamhet (syster kom hem och träna med mig!!!!!).
Körde bort i högryd i den roliga backen..sen blev det en runda innan jag kom hem igen.
Träningen gick ialf bra, men är fort osäker om jag verkligen ska göra kinnekulle? lvg är inte min grej..haha!

När jag kom hem blev det duschen och sedan bus med blixten.

Lite senare blev det 3-toppar med Anna,Mamma,Mats,Ann-sofie och Lovisa, mysigt och riktigt gott.
Fick även träffa söt Alice,som jag förhoppningsvis ska leka med i veckan!

Imorgon blir det skola,pluggning,träning och kör..låter som en trevlig dag.

Nej..nu gör jag nog chailatte, galet sugen blev jag.

Puss å godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela